Heeft u een vraag? Wij willen hem beantwoorden!

Wist u dat:
De woonunits worden gemaakt van onderhoudsvrije kwaliteitsmaterialen en zijn voorzien van een volledig gegoten glasvezeldak. In plaats van organische materialen, wordt er gebruikgemaakt van duurzame opties, waardoor de units nooit kunnen vergaan.

Veelgestelde vragen

Wat moet er aangesloten worden?

Het volgende moet worden aangesloten. Het liefst binnen 17,5 meter van de woonunit. We kunnen alles ook meerdere keren verlengen:

  • Stroom: 2x 230v vrije groep of 1x 380v 16/32 ampère.
  • Wateraanvoer: 1x waterslang 3/4’’ (1,90 cm doorsnede).
  • Waterafvoer: 1x waterslang 1’’ (2,54 cm doorsnede).
Zijn de woonunits compleet?

Ja! De mobiele woonunits zijn compleet gemeubileerd zoals op de foto en video. Met de veiligheidsvoorzieningen. Maar niet gebruiksklaar. De huurder dient zelf voor spullen te zorgen zoals: beddengoed, servies, kookgerei, hygiëne producten, schoonmaak producten, etc.

Klik hier voor de checklist

Moeten de woonunits na gebruik schoon opgeleverd worden?

Graag! We waarderen het als de woonunits schoon worden opgeleverd. Als u geen tijd of zin heeft om te poetsen, kunnen wij dit voor u doen tegen betaling. Wij denken graag met u mee!

Zijn de woonunits verzekerd?

Ja, de woonunits zijn verzekerd.

Is er een minimale huurperiode?

De huurperiode kan variëren afhankelijk van uw behoeften. We bieden flexibele huurvoorwaarden aan die kunnen variëren van een week tot meerdere maanden of jaren. Daar wordt de prijs dan ook op aangepast. Neem contact met ons op voor specifieke details en beschikbaarheid.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Wij verhuren onze woonunits door heel Nederland, België en Duitsland. Levering is: brengen > plaatsen > aansluiten > gebruik maken van de woonunit > afsluiten > ophalen. Neem contact met ons op voor meer informatie over leveringskosten en -voorwaarden.

Is bezorging mogelijk in België of Duitsland?

Ja! Wij verhuren ook in België en Duitsland. Verkoop leveren we in heel Europa.

Kan ik de woonunits eerst bekijken voordat ik huur of koop?

Ja, het is mogelijk om onze woonunits te bezichtigen voordat u een beslissing neemt. Neem contact met ons op om een afspraak te maken voor een bezichtiging.

Kan ik de unit ook in de winter gebruiken?

Onze woonunits kunnen het hele jaar door gebruikt worden, sneeuw en vorst zijn geen probleem. De unit is ruim voldoende geïsoleerd en deze worden ook in landen gebruikt met een veel kouder/extremer klimaat. Wij verhuren ook geïsoleerde verwarmde winterslangen, maar u kunt ook zelf de winterbescherming voor de slangen regelen. 

Dit is niet verplicht. De slangen zonder isolatie kunnen prima tot -20 graden Celcius.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Betaling dient te gebeuren volgens de voorwaarden die in het huur- of verkoop contract zijn opgenomen. Er dient altijd voorruit betaald te worden.

Wat gebeurt er als er een probleem is met de woonunit tijdens de huurperiode?

Mocht er een probleem ontstaan tijdens de huurperiode, dan kunt u contact opnemen met het volgende mobiele nummer: +31 6 36491527. Deze staat ook op onze contact pagina. Wij streven ernaar om eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen zodat u ongestoord kunt blijven genieten van onze woonunit.

Wat zijn de afmetingen van de bedden?

Eenpersoonsbed (stapelbed):
200 cm x 80 cm

Tweepersoonsbed:
200 cm x 140 cm

Tweepersoonshoekslaapbank (uitgeklapt):
200 cm x 140 cm

Wat mist er nog in de mobiele woonunit?

Zie het volgende bestand. Dat is een checklist die je kan gebruiken zodat je goed voorbereid bent.

Klik hier voor de checklist

De woonunits worden gemaakt van onderhoudsvrije kwaliteitsmaterialen en zijn voorzien van een volledig gegoten glasvezeldak.

In plaats van organische materialen, wordt er gebruikgemaakt van duurzame opties, waardoor de units nooit kunnen rotten.